Friday, July 23, 2010

ciudat..

Aveam 'lumea mea'. Totul clar pana aici: lumea reala si 'lumea mea'. In lumea mea totul era (si sper ca inca este) posibil, totul era cum vroiam eu..

Acum ma aflu intr-o mare dilema: Unde sunt acum?!


Parca as merge pe o linie paralela. Ma simt de parca nu as fi in lumea reala, dar nici in lumea mea. Cam abstract conceptul de linie paralela; mai degraba este o linie serputia, care alternativ se intersecteaza cu linia lumii reale si cu cealalta. Sa-ti explic fenomenul? Cateodata ma simt capabil de orice, vad totul in roz, vad fericire, vad zambete; intre timp mai realizez si ca sunt lefter si lenes si ca rozul ala nu e chiar asa roz.

Vreau sa vad ceva clar. Sa stiu sigur care culoare este astazi. Vreau sa nu mai fie atatea variatii de lumina, lumi, culori si anturaje.

2 comments:

  1. Si eu am momente in care simt ca pot sa fac orice si apoi primesc o palma de la realitate :)) Si da, si eu sunt lenesa si leftera..

    ReplyDelete
  2. Ne gasim noi drumul cumva.. sper.

    ReplyDelete