Tuesday, September 14, 2010

frica de caiet

E plin de notite de cadouri. E plin de lucruri pe care acum un an vroiam sa le fac. E plin de lucruri pe care nu le-am facut desi avem ocazia. Il ascund de mine pentru ca mi-e groaza sa-l parcurg si sa realizez ca faceam planuri pe care nu le duceam la bun sfarsit.

E destul de dragut. E albastru cu galben. Are cam 200 pagini. Nu sunt toate scrise, dar cele scrise ma striga.

A stat in geanta lui Dellia cateva luni. Apoi din iunie in sertar. Sertarul nu a mai fost deschis pana ieri. Caietul a ranjit. Sertarul a fost inchis.

Mi-e frica de octombrie, cand sertarul va trebui deschis.

Il iau pe Ueshiba si ma trantesc in pat.

2 comments:

  1. Si eu am un caiet cu notite si e tare frustrant sa vad, vorba ta, cate planuri neduse la bun sfarsit am avut :) But you get over it and start making new plans again :D

    Ueshiba? :>

    ReplyDelete