Thursday, March 31, 2011

my day



Soare. Studentii, marunti sau nu, se bucura frecandu-si curu de iarba..

Incepem cu inceputul.
M-am trezit. Am zambit amintindu-mi de noaptea trecuta.
Am baut cafeaua. Am vorbit. M-am trantit. M-am plimbat. Am vorbit.

Am venit. A venit si internetul (fericire fara unitate de masura). Am vazut. Mi-a placut. Mi-e dor. Degeaba.

Am citit. Am ascultat. Am zambit. Am aprobat. Am oftat.


Calculez. Balanta e destul de nesimtita.
Nu stiu daca tine cu mine sau nu. Nu stiu de ce sunt atat de egale plusurile si minusurile. Imi vine sa strig.

Sunt doua variante. A si B. Ban si Stema. Am invatat sa dau cu banul in momente de genul acesta. Va veni momentul. Pana atunci rog cititorii [cei 2, sau mai putini] sa imi spuna: A sau B?! Eu stiu ce inseamna. Tu nu!
Ajuta-ma!

//imaginea e de aici: bbbarze.com/post/4232560701

2 comments: