Thursday, February 4, 2010

aluat

Foarte important. Conteaza aluatul din care esti facut. Adica te mananca putin materia cenusie?
Te gandesti: "Ba, io ce fac dupa facultate?". Avand in vedere ca acum pot zice ca am lucrat si am vazut cum e si nu e roz deloc, eu imi pun aceasta intrebare. Si ma framanta [de aceea am pus si acest titlu] intrebarea.

Sunt tare curios daca ajung un ochelarist plictisit care va tasta non-stop ca sa faca altii bani pe seama lui sau daca voi deschide eu o firma sau daca voi gasi ceva extraordinar si minunabil si uau ca sa se vanda in multe exemplare sau sa fie cumparata ideea.. V-ati pus problema? Ma refer la cei in cauza nu la cei care fac o facultate la care e destul de clar in ce domeniu vor lucra; desi mai sunt si din acea turma cativa care se mai abat de la regula.

No comments:

Post a Comment