Thursday, March 4, 2010

fericirea intr-un red bull

Ieri (sau alaltaieri) a fost o zi cretina dupa alta noapte nedormita. De ce cretina? Pentru ca am avut examen. Am stat...am dat frumos examenul apoi am asteptat sa intram la laborator. Asteptarea a fost doar de 4 ore in care toata lumea a fumat foarte mult. Unii dormeau pe banci, altii radeau isteric din cauza oboselii..

Apoi a venit cineva cu un Red Bull! Draguti astia de la Red Bull. Ne imparteau doze si ne faceau poze. Asa au facut si anul trecut numai ca eu eram in examen, si pe cand am iesit plecasera tipele si nu puteam sa fac nimic decat sa ii admir pe altii cum se bucura de mirificul gust.

Oricum. Tipele alea erau foarte tari. Erau sociabile. Dar nu asta conteaza. Echipamentul conteaza. Erau imbracate 'in Red Bull' din cap pana-n picioare!!! Tricou, ghiozdan frigorific, cartzulii, sepci si ... INEL! Aveau un minunat inel Red Bull! In fata avea semnul specific cu cerul si cei 2 tauri iar pe spate [interiorul mainii daca tii pumnul strans] avea o chestie cu care deschidea dozele. Ceva bucata din inel, tacticos iesita putin in afara. Era minunat.

Tipa imi zicea ca nu am cum sa-mi fac rost de articole originale numai eventual daca gasesc pe ebay... Trist. Nu gasesti chestii Red Bull simple! Numai sepci si alte chestii de la formula unu sau alte chestii sponsorizate de ei. Nimic doar cu ei!

Fir-ar sa fie!

Aruncati o privire si aici daca aveti chef.

No comments:

Post a Comment