Thursday, March 18, 2010

probabil sau posibil

Nu mai tin minte cum era. Parca in The Pursuit of Hapiness a fost faza: unu din cele doua adverbe [daca sunt adverbe, ca nu mai stiu gramatica] duce mai mult spre da, si mai putin spre nu. Nu e echilibrul de 50-50.

S-a dus. Eu am fost plecat acasa. (Desi mai nou mi se pare ca acolo sunt in 'deplasare'.) S-au intamplat lucruri minunate: biroul: intors invers si tot murdar | scaun: absent | in pat: o groaza de haine care nu-mi apartineau | gunoiul: vomita | cablul de net: probabil/posibil sa fi fost legat de scaun | cana: pe scaun.

Pana la ultimul lucru, toate au avut o explicatie: biroul: a fost folosit ca masa pentru skandenberg (murdaria nu a putut fi explicata) | scaunul: a fost recuperat | patul: a fost folosit pe post de dulap | gunoiul: cica asa era de cand am plecat (nu am observat) | cablul: da, era legat de scaun | cana: a suferit o ruptura de coloana iremediabila.

Acum.. E foarte probabil/posibil sa se duca dracu multe chestii o data cu cana aia. Despre cana poate va fi un post.. desi, nu cred. Sunt curios ce se va intampla



P.S. Nu sunt foarte multe de spus despre cana. Scria pe ea: "COFFEE COFFEE COFFEE COFFEE" si avea niste munti minunati din boabe de cafea. Era un cadou special care, fiind full option avea o girafa pierduta in acei munti maro...
Da, girafa a ales drumul canii.

No comments:

Post a Comment